sâmbătă, 24 noiembrie 2012

DIMB TRAIAN


Daca il recunoasteti pe acest coleg, anuntati Filiala Pitesti a SCMD.

Buna ziua domnilor !
Ma numesc DIMB TRAIAN si sunt un vechi absolvent al scolii militare de tancuri si auto Pitesti, promotia 1982 !
Sunt nascut in Macea,Jud Arad in 22/05/1960 !
La momentul actual,locuiesc in Franta si nu ma pot deplasa in tara, caci lucrez si nu imi pot permite sa lipsesc.
Problema mea este ca, fiind nevoit sa plec, am pierdut o mare parte din actele personale, printre care si diploma mea de absolvire!
Am absolvit scoala in anul 1982!
Poate ca unul din vechii mei colegi, ma poate ajuta sa obtin o copie, caci am mare nevoie in noua mea viata de aici!
Va rog foarte mult,daca este posibil sa imi trimiteti o adresa de contact, adresa de mail sau un numar de telefon al scolii, pe adresa:
DIMB TRAIAN
E-mail: traiandimb@yahoo.fr 
1 rue Christophe Colomb
apt 1873
94310 Orly
France
portable 06.49.49.27.49
Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si numai bine!
Cu stima,

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ne trimite pestele in Romania, il ajutam cu actele! ...
    Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma ofer sa curat si sa gatesc pestele. Cine vine cu zaibarul?
    Incheietor pluton auto

    RăspundețiȘtergere